"Geachte" EGST
kWou maar ff mijn gedacht zeggen over olle optreden van gisteren:
kHad nog nooit van olle gehoord maar ben aangenaam verrast! Echt superstrakke sound!!! Goei muzikanten!
Het publiek leek wel een stel sneeuwmannen en ik begrijp echt ni waarom. Das dan een meute rockers bij elkaar en die waren precies naar ne cd, wa zeg ik, ne dubbelcd, van Jo Vallei aant luisteren.
Frontman, ik zag da ge het ervan op uw systeem kreeg maar cool da ge met ne lach bleef verderdoen
Verder hoop ik da golle mijn kort showke opt podium kon appreciëren: da moest er ff uit hehe. Khad al wa pinten binnen en er was een grietje naar mij aant loeren. Dat gecombineerd met wa zalige rock was de perfecte mengelmoes om het testosterongehalte in mij ten top te drijven.
Ps: Ze vroeg na ne babbel mijne nummer, heeft vandaag al iets gestuurd en met hare vriend gebroken, echt waar!

Kleine merci aan ollentwegen hehe.
Ik kom zeker nog is kijken als golle in de geburen komt. En ik ga ook is kijken voor een cdke van olle te kopen. Ni downloaden want da doe ik alleen met groepen die toch al binnen zijn.
Allee, salut en tot nog is eh!
Groet Koen
Ps: Zet ook is wa andere muziek op nolle site. kHeb die een, weliswaar goeie, schijf nu wel genoeg door mijn systeem geramd gekregen.